Ny vecka igen 😃

Har inte sÄ mycket att skriva idag sÄ det fÄr bli en bildseerie som jag tog igÄr.


Vi har ju rÀtt lantliga vyer runt om hÀr och brukar passa pÄ att fota
soluppgÄngen nÀr jag har möjlighet.

IgÄr anvÀnde jag lite filter vid fotandet sÄ bilderna Àr tagna separata
Men med olika filter


Orginalet utan filter


zoom


BlÄtt filter


Lila filter

Gult filter

Bilderna Àr tagna med min mobil.

Gillar som sagt att fotografera ochblev idag pÄmind om att jag hade ett projekt
förra gÄngen jag bloggade, "Dagens Foto", Vi var nÄgra stycken som presenterade anting
varje dag ett nytaget fot eller ett par gÄnger i veckan nytagna foton under veckan.

Funderar pĂ„ att starta upp detta igen, tyckte var roligt, var ocksĂ„ liten utmaning att inte lĂ€gga upp samma bild 2 gĂ„nger 😂

SÄ det var veckans första inlÀgg, se om det bir fler

Var rÀdda om varandra och njut av livet













Kommentarer

  1. Jo det Àr spÀnnande att laborera ibland. Provar man inte lÀr man sig ingenting. HÀr startade veckan upp med regn... och ett besök pÄ plÄsterkÄken :) I dina bilder tittar jag pÄ dimman. Dagens foto var trevligt... du sÄg ju att jag höll pÄ till 2022 ;) Men Àr inte frÀmmande att dÄ och dÄ benÀmna at bild sÄ.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har tyvÀrr inget photoredigeringsprogram lÀngre, vet ocksÄ inte lÀngre vilket man ska ha :) Funderade pÄ att göra om det till veckans foton :) vad tror du om det?

      Radera
  2. Det blev fint och spÀnnande med olika filter!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Nystart

Köksmaskinen